Jump to content

Recommended Posts

★ 1. Zasady Ogólne
    ☆ 1.1. Zakładając konto na naszym forum automatycznie akceptujesz poniższy regulamin. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania;
    ☆ 1.2. Dane podane na forum nie są udostępniane osobom trzecim;
    ☆ 1.3. Każdy użytkownik może posiadać tylko i wyłącznie  jedno konto na forum. Posiadanie kilku kont tzw. multikonta skutkuje zablokowaniem permanentnie konta;
    ☆ 1.4. Na forum przestrzegamy zaleceń netykiety (  https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta );
    ☆ 1.5. Na forum zabrania się umieszczania treści pornograficznych, nazistowskich, rasistowskich, obrażających uczucia religijne, obrażających innych użytkowników,                      obrażających rodzinę innych użytkowników itp. Również zabrania się umieszczania linków do wyżej wymienionych treści;
    ☆ 1.6. Na forum zabrania się używania nicków wulgarnych, nazistowskich, rasistowskich, obrażających uczucia religijne, obrażających innych użytkowników,                                   obrażających rodzinę innych użytkowników itp.;
    ☆ 1.7. Na forum zabrania się umieszczania plików celowo zainfekowanych wirusami;
    ☆ 1.8. Reklamowanie innych stron www, sieci serwerów, serwerów CS 1.6, serwerów CS:GO, serwerów TS3 itp. jest zabronione;
    ☆ 1.9. Użytkownik posiadający na naszym forum rangi Opiekuna oraz wyżej, nie może posiadać na innych forach żadnej wyższej rangi niż Admin serwera;
    ☆ 1.10. Użytkownik posiadający 8 warnów na swoim koncie, zostaje zablokowany na forum.

★ 2. Profil użytkownika
    ☆ 2.1. Użytkownik powinien być w pełni świadomy podając swoje prywatne dane na forum. Administracja nie odpowiada za ich wyciek;
    ☆ 2.2. Reklamowanie innych stron www, sieci serwerów, serwerów CS 1.6, serwerów CS:GO, serwerów TS3 itp. na profilu użytkownika w avatar, zdjęcie w tle, muzyka na                      profilu, opis, status, informacje o użytkowniku itp. jest zabronione;
    ☆ 2.3. Informacje o użytkowniku nie mogą zawierać treści wulgarnych, pornograficznych, rasistowskich, obrażających uczucia religijne, obrażających innych                                     użytkowników, obrażających rodzinę innych użytkowników itp. Również zabrania się umieszczania linków do wyżej wymienionych treści;
    ☆ 2.4. Ilość grafik w sygnaturze jest uzależniona od posiadanej rangi na forum  zwykli użytkownicy/Admini serwerów/Opiekunowie posiadają jedną grafikę, rangi                              VIP/Donator posiadają dwie grafiki, a rangi Moderacyjne oraz Administracyjne nie posiadają limitów;
    ☆ 2.5. Podpis użytkownika nie może zawierać więcej niż trzy wiersze - wyjątkiem jest jedynie Moderacja i Administracja;
    ☆ 2.6. W podpisie nie można używać rozmiaru fontu większego niż 22;
    ☆ 2.7. Rozmiar grafik w sygnaturze jest uzależniony od posiadanej rangi na forum  zwykli użytkownicy/Admini serwerów/Opiekunowie mogą posiadać grafikę w                rozmiarze 500x250, rangi VIP/Donator posiadają grafiki w rozmiarze 700x300, a rangi Moderacyjne oraz Administracyjne nie posiadają limitów;
    ☆ 2.8. Administracja ma prawo edytować/usunąć sygnaturę, jeżeli nie będzie spełniała powyższych punktów;
    ☆ 2.9. Użytkownicy mają zakaz podszywania się pod innych użytkowników na forum - avatar, nick itp.;
    ☆ 2.10. Użytkownicy nie mogą podszywać się pod osoby pełniące jakiekolwiek funkcje na forum - avatar, nick itp.;
    ☆ 2.11. Użytkownicy mają zakaz podszywania się pod Administrację - avatar, nick itp.

★ 3. Tematy i posty
    ☆ 3.1. Każdy temat powinien znajdować się w przeznaczonym dla niego dziale na forum;
    ☆ 3.2. Tytuły tematów powinny odpowiadać treści tematu;
    ☆ 3.3. Tytuły nie mogą zawierać treści pornograficznych, rasistowskich, obrażających uczucia religijne, obrażających innych użytkowników, obrażających rodzinę                 innych użytkowników itp. Również zabrania się umieszczania linków do wyżej wymienionych treści;
    ☆ 3.4. Tagi nie mogą zawierać treści pornograficznych, rasistowskich, obrażających uczucia religijne, obrażających innych użytkowników, obrażających rodzinę                 innych użytkowników itp. Również zabrania się umieszczania linków do wyżej wymienionych treści;
    ☆ 3.5. Prefixy nie mogą zawierać treści pornograficznych, rasistowskich, obrażających uczucia religijne, obrażających innych użytkowników, obrażających rodzinę                 innych użytkowników itp. Również zabrania się umieszczania linków do wyżej wymienionych treści;
    ☆ 3.6. Tematy takie jak podania, prośby o UB, propozycje, skargi itp. uzupełniamy według obowiązującego w dziale wzoru, w przeciwnym wypadku temat może trafić                 do kosza;
    ☆ 3.7. W tematach takich jak skargi na administrację, lub odwołania od bana mogą wypowiadać się tylko osoby wnoszące coś do sprawy, AntyCheat, Moderator+

   ☆ 3.8. Tematy oraz posty powinny być estetyczne i przejrzyste. Zabrania się zatem pisania ciągle wielkimi literami, zabawy kolorami, rozmiarem fontów itp.;
    ☆ 3.9. Zabrania się zamieszczania prywatnych rozmów, zdjęć innych użytkowników oraz linków do social mediów innych użytkowników bez ich zgody. Wyjątkiem od                 zamieszczania prywatnych rozmów są kluczowe dla skargi lub podania wypowiedzi autora tematu, lub osoby oskarżonej.;
    ☆ 3.10. Wszelkie uwagi dotyczące pisowni - błędy ortograficzne oraz interpunkcyjne oraz prywatne konflikty należy rozstrzygać w wiadomościach prywatnych (PW);
    ☆ 3.11. Użytkownicy mają zakaz spamowania oraz pisania kilku postów z rzędu w tematach. Każdy użytkownik na forum może edytować swój wpis;
    ☆ 3.12. Każda wypowiedź w podaniach musi zawierać przynajmniej trzy argumenty;
    ☆ 3.13. Zakaz podawania linków sponsorowanych. Wyjątkiem jest, gdy poinformujesz o tym osoby czytające Twój temat prosząc o pomoc;
    ☆ 3.14. Podczas dodawania na forum treści spoza forum należy podać źródło - liczy się to całych tematów, jak i cytowanych fragmentów.
     
★ 4. Załączniki/Statusy/Reputacje
    ☆ 4.1. Załączniki dodawane na forum nie mogą zawierać treści pornograficznych, nazistowskich, rasistowskich, obrażających uczucia religijne, obrażających                innych użytkowników, obrażających rodzinę innych użytkowników itp.;
    ☆ 4.2. Załączniki nie mogą zawierać plików celowo zainfekowanych wirusami;
    ☆ 4.3. Do każdego załącznika niebędącego paczką z SS lub demkiem należy zamieścić skan pliku. Link do skanera: https://www.virustotal.com/#/home/upload;
    ☆ 4.4. Statusy nie służą jako wiadomości prywatne;
    ☆ 4.5. Statusy nie mogą zawierać treści pornograficznych, rasistowskich, obrażających uczucia religijne, obrażających innych użytkowników, obrażających rodzinę                 innych użytkowników itp. Również zabrania się umieszczania linków do wyżej wymienionych treści;
    ☆ 4.6. Zabrania się prowokowania innych użytkowników forum w statusach;
    ☆ 4.7. Zabrania się upraszania użytkowników o reputację;
    ☆ 4.8. Zabrania się tzw. zabawy reputacją - wymiany repka za repkę, nabijanie reputacji, celowe minusowanie postów użytkownika itp.
       
★ 5. Wiadomości prywatne
    ☆ 5.1. Administracja nie prowadzi kontroli wiadomości prywatnych, wszelakie ich treści, które zostaną ukazane czy zgłoszone nie są respektowane jako publiczne i                 stanowią prywatną konwersację osób, które ją prowadziły;
    ☆ 5.2. Administracja reaguje jedynie w poważnych przypadkach takich jak groźby itp.;
    ☆ 5.3. Prywatne wiadomości nie mogą zawierać reklamy innych stron www, sieci serwerów, serwerów CS 1.6, serwerów CS:GO, serwerów TS3 itp.

★ 6. Degradacja/Urlop/Bany/Powroty/
    ☆ 6.1. Użytkownik może zostać zdegradowany jeśli:
         przekroczy możliwą ilość ostrzeżeń;
         nie wypełnia swoich obowiązków;
         będzie notorycznie łamał regulamin forum lub serwerów;
         jego przewinienie będzie na tyle poważne, że Administracja zdecyduje się go zdegradować;
    ☆ 6.2. Zdegradowany użytkownik musi odczekać minimum trzy miesiące, by móc wrócić na poprzednią rangę;
    ☆ 6.3. Zdegradowany użytkownik, po miesiącu od degradacji może złożyć podanie jedynie na niższą rangę;
    ☆ 6.4. Każdy użytkownik może wziąć urlop na okres maksymalnie 3 miesięcy;
    ☆ 6.5. Użytkownik na urlopie nie traci pozostałych rang, uprawnień oraz flag na serwerach;
    ☆ 6.6. Użytkownik na urlopie, ma prawo uczestniczyć w życiu forum oraz przebywać na serwerach;
    ☆ 6.7. Użytkownik, który wziął urlop tylko po to, by odciążyć się ze swoich obowiązków może zostać zdegradowany bez wcześniejszego ostrzeżenia;
    ☆ 6.8. Wcześniejszy powrót z urlopu należy zgłosić Opiekunowi lub komuś z Administracji;
    ☆ 6.9. Osoba składająca rezygnację może powrócić na poprzednią rangę dopiero po upłynięciu trzech miesięcy. Podobnie jak w przypadku degradacji, na rangę                 niższą może się ubiegać po miesiącu;
    ☆ 6.10. Osoba zbanowana na forum ma prawo odwołać się od bana po pół roku od jego otrzymania. Administracja podejmuje decyzję w sprawie odbanowania                  użytkownika.
    
★ 7. Zgłoszenia
    ☆ 7.1. Każdy użytkownik ma prawo zgłosić post, prywatną wiadomość, profil, które narusza zasady forum;
    ☆ 7.2. Zgłoszeniom podlegają wszelkie treści niezgodne z regulaminem tymże forum;
    ☆ 7.3. Nadmierne zgłaszanie błahych rzeczy przez użytkownika, może skończyć się upomnieniem lub ostrzeżeniem.

★ 8. Taryfikator
     Reklamowanie innych sieci --> Perm
    ☆ Obraza rodziny użytkownika --> Warn o wartości 2 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Pierwsza obraza administracji --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Druga obraza administracji --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Trzecia obraza administracji --> Warn o wartości 2 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Pierwsza obraza użytkownika --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Druga obraza --> Warn o wartości 2 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Trzecia obraza --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Następna obraza --> Warn o wartości 2 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Przeklinanie/hejtowanie --> Warn o wartości 1 pkt« 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Ponowne przeklinanie/hejtowanie --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Chamskie odnoszenie się do innych użytkowników --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Spam, odbieganie od tematu, wypowiedź mająca ośmieszyć kogoś --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Prowokacja --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Ponowna prowokacja --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Za słaba argumentacja --> Upomnienie o wartości 0
    ☆ Zła/Ponownie za słaba argumentacja --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Złamanie regulaminu działu --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Notoryczne łamanie regulaminu działu --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Temat w złym dziale --> Upomnienie o wartości 0
    ☆ Temat ponownie napisany w złym dziale --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Temat bez wzoru --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Brak źródła --> Upomnienie o wartości 0
    ☆ Ponowny brak źródła --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Brak podanego źródła w temacie/poście --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Nieregulaminowy nick --> Warn o wartości1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Nieregulaminowa sygnatura --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Podszywanie się pod innych użytkowników --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘯𝘢 𝘰𝘬𝘳𝘦𝘴 30 𝘥𝘯𝘪 𝘰𝘥 𝘮𝘰𝘮𝘦𝘯𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘥𝘢𝘯𝘪𝘢 »
    ☆ Podszywanie się pod Moderacje lub Administrację --> Warn o wartości 2 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Linkowanie w celach zarobkowych --> Warn o wartości 1 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
    ☆ Zamieszczanie treści pornograficznych/nazistowskich/rasistowskich itp. --> Warn o wartości 2 pkt « 𝘱𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯𝘦𝘯𝘵𝘯𝘺 »
 
★ Administracja zastrzega sobie prawo do wymierzenia innej kary niż te podane w taryfikatorze w wypadku, gdy będzie uważać to za konieczne oraz zastrzega sobie prawo do wymierzania kary za łamanie punktów regulaminu, które nie są uwzględnione w taryfikatorze.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

Chatbox

Chatbox

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...